Blogger Layouts

Jumaat, 23 Julai 2010

:: ape panggilan yang sesuai erk untuk aku?? ::

salam....

lalalalalalala.... akhirnya hayat untuk mendapat anak buah sendiri hampir tercapai.. bila aku telah diberitahu dengan satu berita gembira yang teramat sgt.... hu2... tahniah untuk akak aku serta abg ipar aku.. hi3.... so dlm dok dpt berita gembira nie aku terpikir2 nk soh anak buah aku tu nanti panggil ape untuk aku nanti... adik aku yang bongsu terang2 la panggil dye pak ucu.. along~mak long.. abg mail~ pak long...abg ep~ pak ngah..aku lak?? auntie ape??? adeh... hi2... nanti dah dpt nama gelaran aku bgtaw erk.. mesti mak n ayah aku tersangat la happy...:).. credit to both of u... :)

along plak ckp aku ner kawen tahun 2012... adoi lamenya... hurm... xpe2 sabar2... kumpul duit bnyk2 then bru kawen... nice.... bulan 3 tahun depan bru aku dpt anak buah... yipeee....!!!! adik aku yang bongsu punya la happy gler bila aku bgtaw... siap dye ckp tgk perut akak aku tu pown dye dah leh agak yang akak aku tu ade baby... hari2 dok tnye dah g check lom.... pastu bile dye dah taw jerk.... happy gler... sure g keje muke senyum kambing sorg2.... pasni aina dah xdpt la nk manje ngan atok n nenek... sbb atok n nenek dah dpt cucu bru... hahahaha...

happy sgt bile ade family mcm nie... terasa diri nie sgt bermakna dlm dunia.... owh ye.. terlupe lak nk cite pasal panggilan untuk en.tunang aku.. serius aku panggil dye uncle boroi... wakakakaka:)


:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut