Blogger Layouts

Isnin, 12 Julai 2010

beriadah at Taman Putra Perdana

salam 1 malaysia

pagi nie aku nk berkongsi cerita tentang aku dan adik aku beriadah di Taman Putra Perdana... hahaha..alamklum la aku nie dah lama xberiadah akibat terlalu sibuk mencari kerja... now nie aku dah xkeje part time lagi jd petang2 aku ade la masa untuk diri aku sendiri... wah syok... leh membantu aku menurunkan berat badan aku nie... hak2.... cettt... turun la sgt... jogging pastu blik umah mkn... hahaha... ape la aku nie... nk smbt cabaran mr.tunang sy...:) so pada petang khamis yamg lalu aku telah mengajak adik aku untuk beriadah mengeluarkan peluh di taman tersebut itu pown abg ipar aku yang punye idea anta kami ke sana... hu2... punya la penat nk naik bukit smbil berjogging.... so jom lyn pic yang sempat kami snap....wakakaka..... posing jerk lebih dari berjogging...:)

nie dye permandangan dr atas bukit taman putra perdana..( pic kureng la...:)

adik aku dgn gayanya tersendiri... nk g berjogging ker nk berposing jerk dik oit.... wakaka

adik yang tertinggal dibelakang.... hu2... padahal xde la jauh sgt pown...

wakakaka... bru jogging sikit dah penat dan duduk... apela dye nie...( padahal dye tgh betolkan hp dye sbb lagu xkuar...)

nie plak aku time untuk posing2.... wakakaka

dik ko nek ape tu??? ko nek kude ker???

senaman untuk kaki.... hahaha.... ye..ye... aje la aku nie...

lepas dah puas kami try sume alat yang ada kat situ... kami pown blik la kerumah.. wakaka... smpi umah jerk.. penat relax2 mcm nk tertido lak rasenya....:)

~ maju la sukan untuk kuruskan badan..~

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut