Blogger Layouts

Rabu, 7 Julai 2010

dEaR kNe gUNtInG rAmBut

salam 1 malaysia...

hye oulls.. minggu yang lalu aku telah layangkan jasadku bnerjumpe " dear" di kampung... huhuhu.. wlwpun belum gaji tp aku berkorban untuk berjumpe dye.. hu2... penat jerk nages smpi bengkak matanie.. hu2... nie semua sbb cinta dan rindu... pastu konon nk blik hari ahad.. tp ahad tu plak aku kne period paint yang sakit sgt sm[pi muntah2... apelagi postpon la nk blik isnin.. hi2.. setelah berehat2.. ptg ahad tu dear elah mengajak aku teman dye untuk gunting rambut.. kat tempat selalu aku gunting rambut.. nie sebab my dear terpengaruh tgk abg ipar aku potong rmbut dye ckp lawa... huhuhu...so xyah cite panjang jom lyn pic my dear kne gunting rmbut... wakaakakaka...

jeng..jeng....jeng....

muke dah mcm blur jerk tgk kan sbb bukn selera dye tmpt gunting nie


auntie.... potong kasi botak yer.. wakakakaka

setelah lama gak menunggu penuh kasih syg.... my dear tetap tidak berpuas hati ngan tukang gunting rambut berkenaan... hahahaha... waakaka....

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut