Blogger Layouts

Jumaat, 30 Julai 2010

:: kelainan di bulan ramadhan tahun ini ::

salam sambut ramadhan...

Pejam celik sudah tiba masanya kite sebagai umat islam menyambut bulan yang mulia ia itu bulan ramadhan al-mubarak... sudahkah anda bersedia... " ya saya sudah bersedia...!!! " yiehaaa... puasa sebulan pastu raya pown sebulan .. meriah beb.. tp aku jerk la puasa xcukup sebulan.. huk3... raya plak nk meriah sebulan.. okey... pape pown aku tetap berpuasa... :) so now aku nk cerita pasal kelainan di bulan puasa plak... nk taw ape kelainan nya??? bg aku mmg la lain.. tahun lepas aku menyambut ramadhan bersama keluarga dan insan tersyg... insan tersyg tu hanyalah sebagai " boyfriend " aku... hi3... tp tahun nie aku menyambut puasa dan berhari raya bersama tunang tersayang dan keluarga tercinta... bersyukur ke hadrat ilahi kerana memberkati hubungan kami hingga satu langkah maju kehadapan... harap2 tahun depan dapat sambut puasa dengan suami tercinta plak.. hi3... 
 pape pown aku ign ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak.....


** puasa yer jgn ponteng xbersebab ** 

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut