Blogger Layouts

Jumaat, 2 Julai 2010

Last call for last night.....~~~

salam 1 malaysia...


mungkin gmbr nie dapat membantu ape yang tersurat dan yang tersirat pada tajuk aku kat atas tu... hurm... tidak sume panggilan tepon tu indah.. n xsume panggilan tepon tu sedih... tp bg aku panggilan terakhir yang aku terima mlm td dr seseorang yang amat aku rindu telah membuatkan air mata aku keluar setitis demi setitis.... "owh tuhan engkau tabahkan hati aku untuk aku lalui segala ini....  aku redha atas ape yang terjadi pada diri aku mlm td... tp aku sgt2 bermohon padamu.. engkau berilah sedikit ruang untuk aku terus merasai saat indah dan bahagia bersama dirinya.. kerana engkau juga yang mentakdirkan aku terus mencuntai dan memyayanginya sepenuh hatiku.... aku amat bersyukur  ya allah....amin.. "

Untuk sang kekasih hati.... :
 aku xpernah minta lebih dari ape yang engkau mampu... tp hari2 aku hanya harapkan engkau akan membahagiakan diri aku... itu 1 permintaan yang besar bagiku... jika itu pown engkau gagal untuk lakukan... aku redha.. mungkin ini satu ujian dari allah untuk menduga kasih syg aku padamu... aku tidakkan pernah berhenti mencintaimu... aku akan terus menggumu sehingga akhir hayat aku jika diizinkan olehnya..... " syg thanks for call last night wlwpun rase ianya hanya satu paksaan.... bukan niat syg nk memaksa... tp syg terlalu rindukan b... bg syg tido syg akan bertambh lena bila sebelum tido syg dpt dengar suara b yang berape nk merdu tu... syg sgt hargai panggilan mlm td... wlwpun ianya membuatkan syg tido dlm tangisan bukan dlm senyuman... ape yang syg luahkan mlm td adalah perasaan syg yang sgt terasa dgn kelakuan b... i know i not number one in your life... tp ape salahnya sekali sekala b penting kan syg sikit... mungkin susah untuk b letakkan syg disitu... apepown syg sgt hargai... sehingga ke pagi ini pown b still ngan EGO b tu... ape salah syg... b langsung xnk cube membahagiakan syg untuk hari ini....thanks syg.... i really miss u......;(("

untuk diri aku : 
" bersabar yer ziela.... mungkin ini satu ujian untuk kamu... jgn berhenti berusaha dan terus menyayangi insan yang telah menerima dirimu seadanya.... org bersabar akan sentiasa dikurniakan dengan ape yang dihajati.... mungkin nanti dye akan sedar atas kesilapan dirinya... yang kadang2 mengabaikan perasaanmu itu.... bersabar dan terus bersabar agar dye akan memahami perasaanmu itu.... "

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut