Blogger Layouts

Isnin, 20 Jun 2011

on my besday:)

hye.. today it's my besday... syukur alhamdulillah aku mampu menghirup udara dan menikmati keindahan alam semula jadi ciptaan olehnya.. aku sgt bersyukur masih mempunyai keluarga yang menyayangi aku dan tunang yang sentiasa menyokong ketika dlm ape jua keadaan...

but on my besday nothing yang special.. xde hadiah.. tp aku xksah sbb berpuluh-puluh org xputus2 mengucapkan happy besday too me.. 

walaupun tiada hadiah dri yang tersayang namun hadiah yang tuhan kurniakan untuk aku terus mencintainya adalah sangat bermakna.. thanks god..

" happy besday to me - sweet 24 "

:: the end ::

2 ulasan:

  1. eh makcik, umur ko 25? bkan 24? eheh. xsbr le tuh nak umur 25.

    neway, happy bsday kta berdua!!!

    BalasPadam
  2. adoi aku tersilap la.. 24 tahun..jap aku betolkan..:)

    BalasPadam

Pengikut