Blogger Layouts

Jumaat, 24 Jun 2011

SMS Di Pagi Jumaat..!!!!!

hye uolls.. korg yang bace n3 aku mesti pk sms dipagi jumaat tu adelah sms dari en.tunang kesayangan aku.. tp salah sama sekali.. okey now meh aku bgtaw the true story pada pagi ini..

okey aku dtg mcm biasa la 7.40 am mesti aku dah terpacak kat depan punch card sbb aku masuk WP2 (8.00 am - 5.00 pm ) so aku lebih suke dtg awal.. so mcm biasa bile aku dah dtg awal aku pown masuk la bilik dimana tempat duduk aku untuk memulakan tugas..masuk2 bilik jerk tgk dah ade sebeban kerja yang aku dpt dri B.O.S * BAGI ORG SUSAH *... so aku pown dengan ringan tangannya memulakan tugasan.. selesai menyiapkan kerja lebih kurang dalam pukul 8.20 am... aku pown pegi breakfast dari pukul 8.20 am smpi pukul 9.00 am..

okey now lepas aku breakfast tadi aku dapat 1 msg pada pukul 8.59 am dari B.O.S...berbunyi begini..
" salam, boleh tak jam 8.15, ziela dah start tugas kena tepat jam 5 dah nak blik"

patut ke org yang dinamakan B.O.S  bagi mesej mcm tu sepatutnya kalo xpuas hati panggil aku nie ha masuk bilik dye pastu ckp face to face la law ko tu brani sgt wahai bos.. adoi kesian...

n for korg punye infomation aku nie keje ngan kerajaan bukan tetap pown lagi just bru contract dan law aku keje lebih masa skali pown bukan aku leh dpt claim "OT" pown.. so sape nk byr gaji aku law aku keje lebih mase.. 

P/S : EN.B.O.S...aku masuk keje awal ok 
pukul 7.40 am setiap hari aku da mulakan tugas smpi pukul 8.20 am...
aku benti makan jap smpi kol 9.00 am.. dan rehat pown aku rehat kol 1.20 pm kadang - kadang jer aku rehat awal sikit.. mmg wajib al aku blik kol 5 ptg bengong..!!!

ini olang jadi B.O.S mmg BAGI ORANG SUSAH...!!!!

:: THE END ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut