Blogger Layouts

Isnin, 27 Jun 2011

shopping..!!!!

hye uolls...
pagi nie aku nak cite pasal last week aku blik kg.. cerita pasal shopping nie bukanlah aku shopping raya or ape2 pown.. just shopping untuk persiapan hantaran pada majlis perkahwinan aku nanti... so now aku dah rase lapang hati la ckit bile persiapan untuk membuat gubahan hantaran dah siap dibeli dan barag2 hantaran untuk bakal suami aku juga dah settle.. tinggal nak cri kasut kawin dye jerk nanti iaitu " capal"... dye nie xsuke pakai kasut tu yang nak kai capal jerk nanti buat sanding.. huhu..

so barang hantaran aku dari en.tunang lom settle lagi..tinggal nak beli telekung dan brg kemas.. so tentang itu will updated soon.. hihi..

next month aku nk beli karpet n paper bag untuk tetamu pula.. weee...!!!
thanks to kakak aku yang sulong kerana mengubah hantaran aku yang sgt marvelous...:)

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut