Blogger Layouts

Rabu, 15 Jun 2011

Photografer done !!!!

hye uolls.. still in mood membuat preparation bout my wedding kali nie aku nak cerita plak pasal photografer atau dalam bahasa melayunya adalah juru gambar...:)

okey pasal photografer nie aku pilih pakcik sedara tunang aku en.mohd rashid.. beliau ini juga pernah mengambil gmbar aku pada majlis pertunangan aku pada tahun lepas.. shoot yang diambil sgtlah menarik.. dan gmbr juga memuaskan.. so aku akan mengunakan khidmatnya lagi pada majlis pernikahan dan persandingan aku nanti...:)

pakej yang ditawarkan adalah RM 1800.. iaitu terdiri daripada ( custom album + sticky album + frame besar + album kecil ) termasuk free outdoor...sgtlah memuaskan okey..!!! dan yang paling aku gerun adalah.. beliau telah memberi amaran bahawasanya dye akan mengambil gmbr kami sehingga kami sendiri yang xlarat... hua......:)

so kat cnie gak aku akan lampirkan beberapa gmbr disekitar majlis pertunangan yang dihasilkan oleh air tangan beliau...:)

layanzzzzz!!!!!














gambar-gambar diatas ini semua diambil oleh beliau.. sungguh cntik skali.. i like...!!!

tq pakcid....:)

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut