Blogger Layouts

Selasa, 29 Jun 2010

:: BenGaNG dAn bAnGanG ::


salam 1 malaysia


bengang @ bangang??? mane satu yang korang suke??? aku sekarang nie xtaw la sama ada aku tgh bengang atau bangang... huh aku amat xsuke.. walaupun aku tgh menghappykan mood aku pagi2 nie, tp slh aku ker, sehingga tertimbulnya mood sedemikian??? ntah la.. aku pown xtaw...arghhhhhh!!!!!! salah aku ler kot... tnye soalan bodoh tu kat tunang aku....korang mesti nk taw ape soalan aku tu...jom kte check ape yang smpi menimbulkan rase bengang @ bangang dlm diri aku nie... dan juga mr. tunang aku tu...melalui pesanan sms...

mr.tunang : ngantok la...
aku: nape asyik ngatok jerk?? kuar ke mlm td??
mr.tunang: g tanye mak sy merayau ker mlm td...huh ( bunyi da len )
aku: la tnye jerk..nk marah plak sori....
mr.tunang: yela tnye soalan mcm tu, dah tau aku nie kat umah membutalg nk ckp kua..
aku: hurm...yela2...sy salah...:(
mr.tunang: herm... ok...

ape pandangan korang setelah membaca pesanan sms tu?? mungkin salah aku... tp aku dah minx maaf... dye still moody... xpela.. biar la kang dye ok dye msg la... hope sgt2... menanti dan terus menanti... lamenya nk memanti nie... :(.. 

p/s: to mr.tunang.... i'm sorry if make u angry with me... i love u so much... n i also miss u ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut