Blogger Layouts

Selasa, 15 Jun 2010

:: bOsaN TeRaMaT SgT...::

salam 1 malaysia...

hye uolls... hurm kebosanan melanda aku tika ini.. smpi otak aku stuck xtaw nk wat per.. adoi mengapa ini berlaku.. keje pown xbnyk.. waktu pown berlalu begitu lmbt... ape yang aku sedang pikirkan ini.. mengapa hatiku seperti dirundung rase pilu.. adakah kerana aku terlalu mikirkan tentang hal itu... ya allah aku berserah padamu akan ape sekali pun ujian yang akan engkau turunkan padaku untuk menempuhi perhubungan kami... amin...<-- xde ape pown sgt.. terlalu ikotkan perasaan kot... hik3...
or adakah kerana aku xsabar2 nk blik kg hujung minggu nie.. hu3.. syok siot.. aku nk blik kg jumpe tunang aku.. aku harap aku akan sentiasa dpt jumpe tunang aku.. yipeee...!!! thanks dear... make me always smile.. i love u so much....:) jgn bermain dengan api yer, kelak membinasakan diri sendiri... org lain yang merana... hi3... jom same2 kte menanti saat2 bahagia kte bersama...

sume org taw ini tunang sy... hi3....:)
kami akan merancang untuk membina sebuah keluarga tahun depan.. yipee....!!!

:: ..the end.. ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut