Blogger Layouts

Isnin, 28 Jun 2010

:: ...sUaRa hAtI... ::

salam 1 malaysia 

dari semalam hingga ke pagi nie aku moody manjang.. hal ini kerana berlaku sedikit kekecewaan yang berlaku dan menguris rasa hatiku... lalu suara hatiku mula berbicara..... mari kte bace ape yang dikatakan oleh suara hati ku...

suara hati -> hati ini sangat terguris dengan kata-katamu, walaupun bgmu itu sekadar satu gurauan dan tiada maksud disebalik kata2 itu.. tp aku lebih mengenali dirimu... ape yang ada dlm hatimu... walaupun aku hanya mengenalimu selama setahun... aku cuba kuatkan diriku untuk sentiasa ada denganmu dikala kamu berada dlm kesenangan malah aku xpernah berganjak walaupun setapak untuk pergi meninggalkanmu tatkala kamu berada dlm kesusahan... tp aku taw diriku xlayak jadi yang terbaik dan lebih baik dari segalanya.. aku seperti sedar yang aku xlayak untuk membahagiakanmu.. kerana kamu tidak pernah menjadikan aku yang terbaik.. n yang terbaik antara yang lebih baik... aku cuba mengalah.. tp yang maha berkuasa tidak mentakdirkan aku lakukan ape yang aku fikirkan.. kerana itu aku terus mencintaimu dan menyayangimu sepenuh hatiku... aku cuba buat kamu tersenyum, buat kamu rasa bahagia... kadang kala aku gagal untuk lakukan.. namun aku xpernah mengalah... aku cuba selagi aku punya nyawa dlm jasad aku... aku tidak pernah mengharapkan ape2 darimu.. tp sejak aku kenal ape itu cinta dan kasih sayang hanya 1 ku pinta kamu hagrailah diriku.. jadikanlah aku diantara yang terbaik dan yang lebih baik dari yang lebih baik dlm hidupmu... peluang dtg hanya sekali... aku cuma mahukan jadi yang pertama dlm hidupmu... namun aku sedar... aku xlayak.. belum cukup kuat pengorbanan aku untuk berada disitu... mungkin bila suatu hari kamu melihat aku sudah tidak bergerak.... kaku dan tidak mampu memanggilmu.. bru kamu sedar yang aku sangat bermakna untuk dirimu dan tika itu sudah tiada maknanya lagi jika kamu mahukan aku jadi yang pertama dalam hatimu dan kehidupanmu.... 

tika suara hatiku ini terguris.... rasa sayu perasaanku tika itu....berderai air mataku... kerana kekecewaan itu... 

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut