Blogger Layouts

Rabu, 30 Jun 2010

:: jUN 2010 ::

salam 1 malaysia....

huk3... semakin nmpknya aku nie mengupdate n3 hari2... huk3... nape yer?? aku pown xpasti maybe terlalu bnyk cerita yang harus aku curahkan disini... sama ada pembaca atau pun tidak kui3...:)..
pejam celik dah habis bulan jun nie... terlalu banyak peristiwa yang berlaku pada bulan 6.. uolls pown taw kan ape yang berlaku pada bulan 6 nie dlm diri aku.. itu pown law yang ade ikot cerita aku la.. hak3.. ade ker??? so ape yang sgt menarik dan yang membahagiakan bile bulan 6 nie adalah bulan bg kebahagiaan aku.. so nk taw jom kte lyn......wink***

4 jun 2010 -> akak aku norain binti samat telah selamat di ijab dan kabulkan dengan faizul akmal bin Rohani selepas solat isyak.. alhamdulillah majlis akad nikah itu berjln dengan selamat serta lancar.. hu2.. aku lak yang sonok.... jom lyn pic time akad nikah..:)

ntah mcmane agaknya perasaan abg ipaq aku sorg nie erk?? mesti cuak gler... ha3....:p

selesai sudah bile akad dan nikah nya di sahkan oleh saksi2nya... upsss....!!! mr. tunang pown ade la kat citu.. tgh blaja2 ker??

nie la akak aku yang telah sah menjadi isteri kepada abg ipaq aku tu.. hahaha...

5 jun 2010 -> pada pukul 3 ptg serombongan keluarga Pn. Normah dtg kerumah aku untuk menyunting aku menjadikan tunangan kepada anak lelakinya yang sulung... wah... gembira rasanya ahaks....:) perbincangan berlaku diruang tamu rumah aku.. disaksikan oleh saudara mara dan jiran tertangga.. bahagia aku rasekan tika itu... amboi.. jom lyn pic lagi...:)

nie la dye rombongan Pn. Normah dri Taman Puteri Batu Pahat

nie la sy... hahaha.. bersama hantaran2 :)

tada...... Mr. Tunang sy.. i love yayang..:)

ketika penyarungan cincin di jari manisku.. yang disarungkan oleh mak tok ..:)

6 Jun 2010 -> Majlis Persandingan akak aku... dimana aku yang jd pengapitnya... hahahaha.. org kata law jd pengapit nie dah nk dekat betul ker?? teeettttt...!!!! ntah xtaw... huk2... nk gak letak pic akak aku yang sgt chantek pada hari itu..:)

akak n abg ipar aku...

chantek sgt nie...:)

so nie adelah salah satu kenangan yang manis berlaku pada bulan 6.. ada lgi.. tp nanti aku cite lagi okey.... daaa.....:)

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut