Blogger Layouts

Jumaat, 18 Jun 2010

:: cAmPuR aDuK ::

salam 1 malaysia...

mood harinie agak bercampur aduk... sebab tu tajuk atas nie " campur aduk" hahaha... so nk taw ape mood yang cmpur aduk?? ( mood marah,suke,gembira,duka,rajin dan mlas..) so nk kne explain satu2 tentang mood itu.... jom kte explore...:)

mood marah...:

mood marah pada pagi nie... bile aku kol tunang aku langsong xpick up2... huh.. tesen tol aku, berpuluh2 kali aku kol tp leh dye wat xtaw jerk.. sebenarnya dr mlm lagi dye dah xpick up phone aku.. ntah la ade la ckit hal... hahahaha... tp rase2 mcm dah okey kot bile aku off hp dan wat ignore jerk.. padan muke dye biar dye rase plak mcmane.. wlwpun aku marah2 ngan dye.. aku tetap syg dye...:)

mood suke:

bercerita mengenai mood suke nie plak, bile tiap2 minggu nie aku dapat blik ke kampung jumpe sape?? jumpe my family, fiance n my fiance family...:) lagi pun mungkin minggu nie amat bermakna untuk aku bila aku blik kg nie kot..hu2.. sebab ape.. sebab my besday.. hi2.. suke2... :).. segala jadual telah disusun dengan rapi tp xtaw la law last2 minit ner tadah jerk bila jadual tu dirombak.. adeh tu yang mlas nk ngadap tu.. kang ker mood marah blik.. hu3... ape pown suke sgt2 ngan mood suke nie..:)

mood gembira :


yipeeeee.....!!!! gembira sgt2.... bile aku skrg dah ade tunang so agak kureng sikit la rase keraguan dlm hati ini mengenai tunang aku tu.. aku syg dye sgt2.... nk taw ape lagi yang gembira bila aku dah mula berangan-angan nk kawen... biasala... hu3... ape yang aku angankan.. mengenai brg hantaran.. tema wedding...dan mcm2 lagi... dr semangat itu aku akan mula cepat kumpul budget nk kawen... hu3...ha, jgn berangan seperti mat jenin sudah la kan... hi3... so doakanlah aku gembira sentiasa bersama impian aku itu..:)


mood duka:


bercerita mengenai mood duka nie.. bile aku seringkali bergaduh ngan tunang aku walaupun perkara kecik.. masing2 ego.. tu yang jd mcm nie.. huk3... sedih2... mlm td pown bru gadoh2 manja hanya sbb hal biasa.. eiiiii...!!! xsuke la.... 

mood rajin:

hahahaha.. sesuai ker pic nie aku letak untuk menyatakan kerajinan aku tika ini... < ??? >.. tp aku nie rajin ker.. hoooo tetttttt... okey now aku nie ada kat opis, harinie ada wat kerja2 penambahbaikan 5s... so bdk2 opis aku nie pown semua dok sibuk touch up sane n sini.. termasuk la aku.. aku pown rajin gak... korang nk taw aku rajin ape?? aku rajin tgk jerk.. kui3... xdela..aku tgu dyeorg bg aku kerja... sebab dyeorg tgh cari bhn untuk men touch up kan sudut masing2... hu3... :)..

mood malas :

and the last one aku nk cite pasal kemalasan aku pada minggu nie.. hahaha...
cite pasal malas nie bukan ape la just mlas nk g keje part time la.. mcmane aku nk buang sifat malas aku nie yang semakin membesar.. nk ner wat operation ker?? owh tidak2.... xsanggup aku.. asal petang jerk aku mlas nk g smbg keje kat bata tempat aku wat part time tu.. hu3... so bila aku dah mlas.. aku pown blik dan tido...zzzZzzzzzZ.. hahahaha..

okey uolls aku pown dah operate abis2 ttg mood aku minggu nie... hi3.. anyway selamat bercuti hujung minggu.... lupakan segala masalah yang penting kte happy selalu..:)

:: ... the end ... ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut