Blogger Layouts

Isnin, 17 Januari 2011

Door Gift Tetamu

salam 1 malaysia...

hye uolls... rase mcm dah lame aku xupdate pasal persiapan untuk hari bahagia aku tu.. anyways aku nk bgtaw aku akan tamatkan zaman bujang aku pada penghujung tahun ini... so dlm perancangan aku nikah awal dalm bulan 10... lepas raya puasa..dan akan wat majlis resepsi dirumah org tua aku pada awal tahun 2012.. harap2 semuanya berjalan dgn lancar.. okey now aku nk cite pasal door gift tetamu..okey disebabkan aku jemput xdelah ramai mane pown kan..so door gift aku yang akan aku sediakan nie hanyaah terdiri daripada sahabat handai dan sepupu serta jiran tetangga yang berhampiran sajelah.. majlis pown wat kecik2 jer.. so skrg peratusan untuk standbykan door gift nie dlm 40% siap.. dan 60 % lagi " OTW"....hu3.. okey aku nk share la cikit kat korg nie pasal door gift.. jom kte check out..

DOOR GIFT TETAMU

1. easter egg + mug = 400 pcs... (easter egg done..)
2. paper bag = 400 pcs
3. bunga telur  = 400 pcs
4. candy

okey senarai yang aku letak tu adelah goodies tang akan aku bg pada tetamu yang dtg sewaktu majlis persandingan aku... dan pada majlis akd nikah aku nk bg pada tetamu cup cake saje sebagai buah tangan pengantin.. so hope fully ape yang aku rancangankan ini menjadi kenyataan...:) amin...

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut