Blogger Layouts

Isnin, 3 Januari 2011

happy New Year *_*

salam 1 malaysia

hye morning uolls.... di pagi yang indah... sejuk2 suam ini bermulalah detik permulaan tugas ditahun baru.. iaitu tahun 2011... yipee... dah tahun baru.. alamak umur aku pown dah semakin menigkat.. ahaks...segala kenangan yang "buruk" ditahun 2010 akan aku say "bye2"... 1 january 2011 akan bermula kehidupan yang baru... ibarat sehelai kain putih yang aku sendiri akan mencorakkannye.. berpandukan kehendak olehNYA...insyallah... 

okey2.... so dah masuk tahun bru nie sure ramai yang ade azam bru kan... azam tahun lepas tu dah terlaksana ker?? bg aku azam aku tahun lepas dah terlaksana... dgn berjayanya aku menjadi tunangan org... hu2.. so bile dah jadi tunang org tahun lepas... kire tahun nie azam aku mesti lah korg dah tahu kot... hu2... insyallah harap2 tercapainye impian aku itu...:)

okey aku doakan agar kwn2 aku juga berada didlm keadaan yang sihat sejahtera agar impian dan azam  korg tercapai dgn jayanya... amin...

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut