Blogger Layouts

Selasa, 18 Januari 2011

rumah oh rumah...

salam 1 malaysia...

rumah oh rumah... knape erk tajuk kat atas tu mcm tu... okey kat cnie aku akan jelaskan.. memandangkan aku pada hujung tahun nie akan menamatkan zaman bujang aku..so kne la cari rumah untuk mencari privasi antara aku dan suami.. tp suami aku lom pown dpt keje kat kL nie.. dye still kat bp.. tp umah dah dpt awal lak.. under perbadanan putrajaya.. hu3.. now aku dok ngan akak aku kat kuarters kerajaan.. yerla dye pown dah kawen.. jap lagi nk bersalin lak..xkan aku dah kawen still nk dok same ngan dye gak.. cian kat dye plak..so aku pown dah apply n dah dpt pown... tgl nk move jerk...

kat cnie ade 2 masalah...

*** duit ***

okey syarat kemasukan umah tu adelah 3 bulan deposit + sebulan sewa berserta deposit api n air... total semua rm 1950.00...( seribu sembilan ratus lima puluh ringgit malaysia..) woow...!!!! bnyk tu...!!
skrg nie ade wit pown untuk simpanan nk kawen... adoi... kusut2.. takut tolak kang aku susah nk dpt lagi umah tu.. jadi mcmane erk..???sewa sebulan 450... (okey la kire aku mampu.. )

*** kosong***

knape kosong?? yerla masuk umah xde pape.. tong gas n dapur gas tu yang sgt penting sbb nk masak2 kat umah kan...peti ais, mesin basuh tu sume basic nk dok umah...n xketinggalan adelah tv...adoi...


nie diantara masalah yang melanda... ade lagi la kot masalah kecik2 tu tp aku xnk pk... rase2 mcm aku patut tolak dulu la kot n aku kene focus pada wedding aku tahun nie.. hua.....hua.... sume nk tahun nie... mane nk cri wit...


:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut