Blogger Layouts

Jumaat, 7 Januari 2011

Hazigah Insyirah Binti Muhd Hadafi...

salam 1 malaysia....

hye...mcm lame jerk xupdate cite kat blogger nie.. hu2.. kemalasan melanda n bnyk kerja.. ahaks.. bukan bnyk sgt pown.. so pagi2 nie disebabkan akud ah xde ape-ape nak buat so aku pown update n3 aku nie.. okey now aku xnk cite pasal persiapan majlis perkahwinan aku or hal percintaan aku bersama en.tunang... tp aku nk cite pasal name diatas... hu3.. name sape tu erk... special sungguh nama tu..:)...

okey pada 28 disember 2010 tepat jam 8.17 mlm.. lahirlah seorg bayi perempuan anak kepada nuramiera adnan dan muhd hadafi... iatu adik kepada tunang aku... hu3, sungguh happy aku rasekan mase tu sbb lahirnya org baru dlm keluarga puan normah dan en.alias..kih3...baby tu dilahirkan seberat 3.2 kg dan secara normal..wow...!!!! tahniah ngah...terbaik la...:) so anak tu pown di beri nama "HAZIQAH INSYIRAH "

so mesti korg nk tgk kan bby tu comel mcmane.. hik3..:) jom lyn pic nie..:D

*************

nie la dye budak comelnye...rambut lebat.. tido adelah hobbynye..:D

hik3... salah satu dari posing yang maut ketika tido.. hu3...insyirah nie.. 

copong lak mulutnye... geramnye mak long tgk..:D

pak long haziqah a.k.a tunang aku... hu2... tidorkan bby jap lagi dye lak yang tido..:p

cygnye pak long pada haziqah...:D

** wink** tula dye haziqah insyirah bdk yang sungguh comel dan hobbynye tido jerk.. same hobby ngan pak long la..hu3...tgu mak long lik ea.. nanti mak long bg prasent.. hu3...:D

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut