Blogger Layouts

Rabu, 26 Januari 2011

UPDATE TERBARU...!!!! Senarai hantaran...

salam 1 malaysia..

hye uolls.. walaupun sebelum nie aku dah penah updated pasal senarai hantaran perkahwinan aku aritu.. tp kali nie.. nie la keputusan yang sebenar2nya... hi3...so harap2 lepas nie xdela benda yang ubah2...hal ini berubah2 kerana kerambangan mata aku ketika window shoping so mcm2 la yang bermian kat dlm otak aku untuk letak kat dlm hantaran aku tu..:) hi3.. so seperti yang tertulis didalam buku persiapan perkahwinan aku.. aku senaraikan kat dlm nie.. if ade yang berubah aku just edit jerk la yang nie..so jom jenguk2..^_^
*************************************************

HANTARAN UNTUK SUAMI


1. Set Perfume burberry the beat - DONE
2. Set Penjagaan Muka (Loreal)
3. Jam
4. .......( perlu dirahsiakan dahulu...) - DONE
5. Coklat
6. Sirih Junjung
7. Kek
8. buah
9. kek buah


HANTARAN UNTUK ISTERI

1. ...... + Mas Kawen ( belum decide nk ape..)
2. Set Perfume + Make up Set (estee lauder) ~ DONE...!!
3. AL-Quran
4. Jam
5. .....( rahsia lagi..)
6. Sirih Junjung
7.Coklat

***********************************************

 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut