Blogger Layouts

Jumaat, 1 Julai 2011

:: anak buah saya ::

hye uolls...

arinie tetibe mood nak cerita pasal anak buah aku yang dah berusia hampir 4 bulan.. tp kepandaian dan kecerdikannya seperti sudah 6 bulan lagaknya,, huhu.. kami semua sekeluarga amat menyayanginya...aku sgt2 syg pada dia.. nama nya seoerti penah aku bgtaw dulu Nurdamia Huda binti Faizul Akmal... gambar-gambar yang bakal aku upload ini adalah sewaktu dirumah..jom lynzzz.....


ini la dye damia huda.. kat umah panggil mia.. tp kat taska kne panggil huda la..
mia law pagi-pagi bangun tgk muke aku mesti tersenyum melebor.. huhu... comel gelr geram..


mia again... huhu.. comelnye dye nie.. pandai dah posing kat camera...mcm makcik dye sorg nie...
hihihi...:p


mia didalam pelukan ibunya.. sebenarnya budak kecik nie tak tido pown.. tp pura-pura tido.. geram jerk tgk...hihihi..:)


tgk la anak buah aku dok posing depan camera.. huhu.. itu adalah pic dye ketika mula hendak mengayuh seperti mengayuh basikal...:)


us.... 
ibu mia.. mia dan mak teh mia.. tgk muke mia.. comel jerk.. pandai wat muke mcm takot ea..


lastly pic mia with mak teh only...
mia yang comel dah besar jangan lupe mak teh yer...

<3 mia...

smpi sini dulu cite pasal anak  buah aku sbb aku nak g main-main ngan mia.. mia dah bangun tido tu...:)

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut