Blogger Layouts

Jumaat, 29 Julai 2011

Gubahan hantaran

hye uolls...hari semakin hampir pada tarikh yang ditunggu-tunggu.. so harinie aku nak bg preview kat uolls semua mengenai perkembangan gubahan hantaran aku yang ala-ala seperti mengunakan bantal tu.. kire cite-cite aku tercapai la juga.. hu2...:)

okey pada mega sale yang lalu aku ngan en.tunang serta mak aku telah pown menjelajah ke kawasan sekitar KL..untuk membeli pelbagai persiapan untuk majlis aku tu nanti.. so beli la cadar bilik pengantin.. kasut sanding dan bahan untuk gubahan hantaran aku... so dlm perancangan aku nak beli bantal sebiji-biji tu untuk dijadikan alas kepada barang-barang hantaran aku.. disebabkan bantal adelah terlalu mahal.. aku batalkan saja niat tersebut.. so aku pown pergi jalan ke semua house n memulakan misi dan visi mencari bahan yang bole dijadikan sebagai alas untuk gubahan aku nanti...aku xnak la guna mcm gubahan yang dulu2.. guna kabus yang 4 segi leper tu.. walauapepown yang terjadi aku tetap nak cari mcm ala-ala bantal tu... weeeee...:D...
akhirnya aku jumpe.. dekat semua house tu.. kabus berupa bentuk bantal.. sgt la teruja.. aku terus membeli sebanyak 6pcs.. dan mencari sebuah bakul untuk gubahan ps3...teetttt....bayaran telah dibuat...

selang brape minggu tu aku lak blik kg untuk mencari bunga untuk gubahan dan barang-barang hantaran yang belum dibeli lagi.. so ape lagi pergilah cri brg2 semua dan bunga telur...:)
siap semua dah cari ape lagi.. sebelah mlm pown memulakan operasi... membuat gubahan.. jom layan pic jap..

inilah dye alas hantaran aku yang ala-ala bantal..

alas hantaran yang hanpir siap dibalut dgn kain..

taraaa..... dah siap..:)


dari pandangan atas plak...:)


ayah aku yang turut menolong untuk menyempurnakan gubahan aku


gunting yang berusia 12 tahun turut digunakan untuk merealisasikan gubahan yang aku impikan.. wakakaka


taraaa.... hasil gubahan yang dibuat oleh kakak aku...:)


hahahaha... cukup setakat ini.. weee... next time aku akan update lagi...:)


:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut