Blogger Layouts

Isnin, 4 Julai 2011

pilihan rayao oh pilihan raya....

hye uolls...

pagi2 fikiran aku telah dikusutkan dengan cerita mengenai pilihan raya adelah sama tarikh dimana tarikh berlangsungnya majlis pernikahan antara aku dan en.tunang...so secara xlangsnug ia telah menganggu emosi aku yang mmg tengah xcited gler pasal persiapan wedding nie.. 

family aku telah merancang tarikh untuk menyatukan kami pada 11.11.2011.. dan majlis untuk menraikan pada 13.11.2011... so jika pilihan raya diadakan pada 11.11.2011 nie..aku terpaksa membatalkan niat untuk melangsungkan majlis aku pada ari tersebut.. 

hal ini disebabkan kerana sebelah pihak lelaki yang sebok hendak mengundi.. dan nanti takot menganggu majlis aku dan xde sape sedara mara en.tunang nak anta dye sewaktu majlis berlangsung.. serius gler aku kusut.. xlalu makan.. xde mood nak wat keje.. rase nak jerit kuat-kuat smbil menanges... 

aku bukanlah gadis yang tergesa-gesa untuk melangsungkan majlis itu.. tp yerla sape xnak kawen kan.. mmg la xkan lari gunung dikejar.. tp aku dah xsanggup mahu menghadapi pelbagai rintangan dan dugaan di alam pertunangan nie...

p/s : bagi sesape yang mengetahui info mengenai pilihan raya 2011 nie.. sila la share ngan aku bg mengurangkan rase tekanan yang ada pada diri aku...

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut