Blogger Layouts

Selasa, 12 Julai 2011

on my weekend...:)

weekend kali nie best sgt2.. sbb dpt spend time with my love..:) wee... hik3... 
lepas blik dari wedding opis mate aku.. terus blik putrajaya.. nka turun KL.. takut jln jam sbb perhimpunan bersih yang berape nak bersih tu.. kih3..

pastu blik umah kat putrajaya dan releks2..pastu ajak en.tunang jalan2.. memula blur xtaw nak g mane.. nak tgk wyg ke or g karok.. last2 en.tunang ajak g karok jerk.. luangkan mase berdua-duaan bersama-sama.. huk2..

karok selama 1 jam kat superstar alamanda.. pastu jalan2.. g kat taman botani.. syok jerk...:)
jom layan pic...


dalam kete mase nak gerak ke alamanda...


@ taman botani.. dah mcm pelancong lak en.tunang aku nie..


with en.tunang jalan-jalan kat taman botani..

lepas dah penat jalan-jalan.. kami pown blik umah akak aku kat putrajaya.. mandi-mandi..pastu solat dan siap-siap untuk makan kat chop n steak kat sri serdang....(opsss...sorry xde pic mase makan sbb da lapo xigt ape..)

lepas mkn kami pown g la jejalan sekitar putrajaya....
jom lyn pic lagi..


tunang sy...


we... together forever n ever..:)


we agains...


huk2... pose lagi... en.tunang suke bergambar...

xlame pastu blik umah.. dan tetiba ade bunga api dari tapak floria... hua... xdpt tgk secara dekat sedih... arinie akak aku janji nak bawe aku g sane.. so tgu... wii update soon..:D

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut