Blogger Layouts

Selasa, 12 Julai 2011

wedding my ofismate...kak lin..

9 julai 2011... sabtu..

aku telah diundang oleh ofismate untuk bersama-sama meraikan majlis yang sgt bermakna untuknya..iaitu majlis persandingan antara kak lin dan pasangan... wee...:D..berkat kesabaran akhirnya 2 hati menjadi 1...dengan izin allah.. sungguh aku terharu bile melihat mereka berdua.. huk2.. liku-liku yang penuh mencabar telah dilalui dgn tabah...

pukul 9.30pg.. en.tunang aku masih belum bgn lagi.. aku dah mula risau..yerla katenya mahu gerak pukul 10 pagi untuk mengelakkan kesesakan lalu lintas.. aku masih menunggu en.tunang aku bgn.. akhirnya en.tunang bangun pukul 11 pagi...sgt2 teruk...:(

pukul 12.00 tghari kami bergerak dari gombak iaitu umah makcik tunang aku.. dan alhamdulillah..tiada kesesakan lalu lintas aku hadapi.. cume segelintir pemandu yang kurang ajar membuatkan perjalanan kami yang agak terggu... mujur aku dan en.tunang tidak ape-ape...:)

pukul 1.30 tghari...aku selamat smpi di majlis persandingan tersebut.. kelihatan pengantin sedang diarak untuk ke pentas utama.. wee.. sgt teruja.. sgt cantik dan sepadan.. hu3... ( dlama itu aku pown berangan la... hik3....)


jom layan pic di sekitar majlis tersebut...:)


sewaktu perarakkan..:)


pelamin yang tersergam indah..:)


pengantin sedang bersanding...


makan beradap...


permaisuri sehari..:)

lepas blik dari majlis tu aku pown blik putrajaya ngan en.tunang.. g karok dan jalan-jalan...:)

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut