Blogger Layouts

Selasa, 26 Julai 2011

Sinar..^_^

setelah berhari-hari aku makan hati.. aku menurunkan hujan dipipi yang gebu nie.. (chett gebu ker) berkali -kali ak berdoa.. akhirnya sinar yang aku nantikan seperti muncul semula.. aku mengharapkan sinar itu berterusan.. aku xmahu lagi untuk terus-terusan begini.. aku mahukan kebahagiaan seperti org lain.. aku mahukan semua itu.. masa hanya tinggal lagi 3 bulan lebih untuk menjadi raja sehari.. tolonglah dugaan.. pergi jauh2 dari hidup aku .. aku xmahu dibelangu oleh dugaan lagi.. berikanlah kami ruang bahagia yang kami impikan...:(....

terima kasih ALLAH... kerana perkenankan doa hambamu.. aku bermohon agar berikan aku kebahgaiaan nie berterusan... 

now thinking.. pasal aniversary perkenalan kami...aku nak wat ape erk.. something suprised.. or biasa-biasa jerk... hurm...:)

tgu.. aku akan update seterusnya...

wish me always happenies.. with my life..

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut