Blogger Layouts

Rabu, 5 Oktober 2011

1 Bulan & 6 Hari lagi...

assalammualaikum rakan blogger sekalian..

hu.... pagi nie aku bgn g kerja mcm biasa.. tp arinie g kje naik bus lagi sbb akak aku xkje.. mia demam lagi.. kali nie mia terpaksa di bawa check up ke hospital putrajaya sbb suhu bdnnya terlalu panas... sgt kesian... merengek saje yang dia dpt ungkapkan untuk menunjukkan yang dia tgh sakit...

okey arinie juga aku kira-kira tinggal 1 bulan 6 ari jerk lagi aku nk menjadi seorg suri dihati seorg lelaki... aku mengharapkan segalanya berjalan dengan lancar...:)

hik2... xsabarnya nak jadi permaisuri sehari nie...dengan ditemani oleh sang raja yang tampan dan segak...:).. alhamdulillah segala persiapan aku dah nak settle tinggal hal yang sikit2 jerk sekarang nie... wat masa sekrg nie semua  berjalan dengan lancar... 

jantung aku dah dup... dap.... jerk sekrg nie menghitung waktu demi waktu... hari demi hari yang berlalu.... mengharaapkan dipermudahkan untuk segalanya... amin...

the next n3 aku akan updated pasal doorgift tetamu yang dah siap deco...:)...

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut