Blogger Layouts

Rabu, 12 Oktober 2011

kad kahwin..

assalammualaikum semua...

perihal kad kahwin aku xsettle lagi... now nie dalam proses... akak aku suggest untuk wat kad kahwin dekat warta, Bangi... So di sebabkan dah terlalu la kesuntukan masa untuk aku menempahkan kahwin tersebut aku pown setuju... petang tu juga aku angkut akak dan abg ipar aku termasuklah anak buah kesayangan aku tu pergi ke kedai untuk tempah kad kahwin tersebut.. sampai sana aku igt bole lah kot kalo dyeorg just nak printkan kad tu jerk.. hampeh dye kata lagi mahal sbb dyeorg kne design balik... so aku malas nak pening pale pkir aku pown pilih jerk la kad yang biasa-biasa dan order 500 pcs untuk sebelah pihak sahaja... 

1pcs = 0.70 
500 pcs = 350.00

harga agak murah jugaklah... dye janji ngan aku untuk siapkan design dalam tempoh seminggu lepas aku wat tempahan... so bila dah masuk seminggu dyeorg senyap jerk...aku pown call.. dyeorg boleh mcm terpingga-pingga... so aku pown macam dah nak marah lah... 2 ari lepas tu dyeorg call soh dtg untuk tgk artwork...dtg lah aku bersama dgn akak & abg ipar aku tu tgk artwork... skali tgk ejaan nama salah pastu tgk plan ntah ape-ape jerk dyeorg wat...so aku pown amik pensel conteng untuk betolkan mana  yang salah... aku pown cakap la " nie dah betolkan nanti terus process jerk sy xde masa nak dtg banyak kali nak tgk benda mcm nie.."... budak yang jaga tu pown ckp " okey kak nanti ape-ape bos sy akan call akak..."... masa yang dye beri aku 2 minggu lps pengesahan artwork kad dah bole siap... so bila dah masuk 2 minggu lagi la plak senyap jerk... aku gak kne call... bile aku call dye ckp kad kat kilang lagi lom tgk... okey aku xmarah... esknya aku call lagi, dye ckp kad bru anta kat kilang, maybe dalam 2 ari kad dah boleh dapat...so aku pown dah nak naik angin la.. aku sound la kat pakcik @ bos yang wat kad tu...bila arinie aku call nasib baik la dye kate ptg kang dah bole dtg amik kad... law ada hal lagi ptg nie mmg kne la kan... geram betol aku....

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut