Blogger Layouts

Isnin, 31 Oktober 2011

1 minggu dan 4 hari...

assalammualaikum...

wah pejam celik...dah tinggal 1 minggu 4 hari jerk lagi untuk menuju ke hari bahagia... sungguh aku xsangka... berdebar juga sudah mula terasa...di harap segala penat lelah kami semua supaya majlis tersebut akan berjalan dengan lancar...amin ya rabbalalamin...:)

bertanyakan tentang perasaan en.tunang, semestinya dya merasakan 'takot' untuk melalui saat tersebut... yerla mana tidaknya dye akan bergelar seorang suami yang akan memikul tanggungjawab serta mendidik seorg isteri menjadi solehah serta taat kepada perintah allah serta dirinya sendiri...

bercerita tentang perasaan aku pula semestinta aku menyatakan bahawa aku sgt gementar kerana ini pengalaman pertama yang akan aku lalui dan pengalaman yang telah aku nantikan sejak sekian lama... walaupun kami menyulam cinta tidak berapa lama dan terus berhajat mendirikan sebuah masjid.. namun aku berharap agar semuanya berjalan lancar dan cinta kami akan terus mekar di hati...:D..

semua persiapan sudah tersedia... dari segi katering, andaman, doorgift dll... aku hanya perlu menanti  saje saat tersebut aku bergelar seorg isteri kepada sang suami... wah teruja aku.. tp ade juga perkara yang belum selesai.. kerana cuti aku masih belum lagi di luluskan.. " wahai bos cepatlah luluskan cuti aku nie...:D"...

kepada rakan-rakan blogger aku.. marilah sama-sama mendoakan agar semuanya berjalan dengan lancar...amin....

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut