Blogger Layouts

Khamis, 20 Oktober 2011

wedding my office mate - Pn. Azra

assalammualaikum..

hujung minggu yang lepas aku dan en.tunang telah menghadiri 1 majlis perkahwinan rakan sepejabat aku... majlis tersebut telah diadakan di pontian, johor... tgk member kawen aku lak yang terasa dup dap dup dap... kih2... yela aku pown b2b jugak...!!!

so gerak dari batu pahat pukul 12.00 tgh ari.. igt xnak la ikot highway tp disebabkan ada kawan-kawan aku yang lain datang dari putrajaya dah terang lagi nyata dyeorg tu semua ikot highway kan.. so dyeorg aku soh tgu dekat RNR Machap.. dari tol yong peng nak ke RNR Machap tu xdela jauh sgt pown... lepas berkumpul semua dekat situ kami meneruskan expidisi terus ke pontian... exit simpang renggam.. agak jauh jugakla kalo bg yang first time smpi.. peta yang disediakan pada kad kawen tersebut adalah sgt berkesan dan kami tidak sesat.. disamping en.tunang yang sgt cekap dengan jalan sekitar johor...:)

kami smpi disaat kedua mempelai sudah mahu bersanding... aku pown sempat la jugak snap beberapa keping gambar...so jom lyn....

nie la dye my opis mate yang chumel...
sekarang dah bergelar puan azra okey...!!

raja dah permaisuri sehari yang kami semua raikan...
wah kelas gitu...

lepas jerk amik pic semua tu en.tunang dah sebok nak ajak blik... sbb kami ada brg lagi yang perlu dibeli untuk majlis kami nanti... so terus la gerak blik...:)

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut