Blogger Layouts

Isnin, 3 Oktober 2011

Ape yang terjadi...

hye uolls....

selamat hari isnin.... monday blues.... perghhh arinie mmg aku lyn blues gler-gler... penat tahap cipanzi...wakakaka.... last weekend aku blik kg dengan akak n abg ipar aku xketinggalan juga bdk kecik damia... fuh atok n nenek dah rindu gler kat budak kecik tu so wajiblah blik kg kan... hik2... so mmg kebetulan aku nk blik kg sbb nak settlekan pasal hal majlis aku... bertolak lepas blik keje smpi kg dlm kol 10lbh... sbb ada singgah mkn jup tu yang lmbt ckit smpi kg.. hik2....

********************************
knape dgn tajuk aku kat atas tu... " ape yang terjadi".... jeng...jeng....jeng..... hahahaha... nie aku nk story pasal persiapan majlis perkahwinan aku... semunya bermula pada jam seawal 10.30 pagi pada hari sabtu...walaupun keadaan en.tunang yang xberapa nak sihat..namun digagahkan juga untuk melayan karenah bakal bini kesygnnya ini... hu2...:p

aktiviti ari sabtu:

  • 10.30 pagi - gerak dari rumah pergi kedai auntie buat bju nikah... org lain wat baju nikah semua kat butik2 ternama tp aku wat kat kedai murah2 jerk..yang penting sedap pakai dan cntik...
  • 11.00 pagi - terus ke butik busana mempelai untuk tmbh deposit pakej perkahwinan dan nak fitting baju en.tunang... namun ada yang mendukacitakan bila bjunya terlalu ketat pada bahagian dalam..so jln penyelesaian aku kne beli 1 meter kain untuk dibuat bju lapis untuk en.tunang tersayang...
  • 12.00 tghari - blik umah en.tunang sbb dye nak attend 1 majlis kahwin sedara..so aku lpk2 jerk kat umah...:)
  • 2.30 ptg - beli tiket adik en.tunang, terus g beli reben dekat kedai barangan pengantin untuk decoration door gift tetamu...
  • 2.45 ptg - servey cincin utk batal air sembahyang.... asalnya nak servey jerk dulu... tp bile dah berkenan terus zass....:)... 
  • 3.15 ptg - pergi pakson beli bantal untuk bilik pengantin.... pastu igt nak cri bju warna putih tp xjumpe... bju tu nak guna untuk pre wed...:)
  • 4.20 ptg - blik umah en.tunang lagi untuk mandi dan siap - siap untuk pre wed bersama photografer yang gler sporting...
  • 5.20 ptg - start shoot untuk pre wed area batu pahat... mmg gler best... xpernah rase mcm nie... huk3... 
  • 7.30 mlm - selesai... pastu g minum...dan byr deposit pada photografer 
  • 10.00 mlm - byr rm 1000 untuk deposit catering...
smpi umah mmg dah penat sgt2... so borak2 kejap dan tido....
tgu untuk update seterusnya..sbb nak updated pasal pic pre wed...:)

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut