Blogger Layouts

Khamis, 6 Oktober 2011

Fever Again..:(

assalammualaikum..

hye rakan bloggerku sekalian... arinie aku xde n3 yang best untuk tatapan korg semua... just want to share... lately nie aku kerap demam, ntah kenapa aku selalu sgt demam nie..selsema n batuk jgn ckp la... so nk wat mcmane ke la tahan jerk..:(... mak aku kate nie demam sebab nak kawen.. adoi.. ade plak mcm tu... untuk pengetahuan korg aku mmg susah gler nak demam dri kecik dulu... nie plak dah besar makin kerap demam... bulan lepas sebelum raya dah demam, lepas tu demam yang teruk pada pertengahan raya... skrg nie aku demam balik... hua.... tolong la doktor bg sy ubat yang kuat...sebulan jerk lagi sy nk kawen nie.. nanti sy batuk2 plak atas pelamin... xmo...:(

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut