Blogger Layouts

Selasa, 25 Oktober 2011

xde mood...

serius aku katakan sejak semalam lagi aku xde mood smpi ke hari nie.. aku opwn xtaw nk describe tentang mood aku nie mcmane.. tp mmg now rase mcm aku nak g jauh2 dri org yang berada disekeliling aku... aku nak pergi jauh-jauh sejauh mungkin... aku xnak amik taw pasal ape-ape tentang hal itu... mood aku hanya untuk menyendiri skrg nie... tp aku xmampu hidup tanpa rase cinta yang tuhan dah berikan pada aku... saat ini dan tika ini aku amat perlukan rase itu untuk aku bangkit menghadapi dugaan demi dugaan yang akan aku hadapi... aku xmahu akan terjadi seperti ini...

ya allah, aku mengharapkan kekuatan yang engkau berikan didalam hati ku untuk aku menghadapi semua dugaan yang engkau berikan pada hambamu yang lemah ini...

:: the end ::


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut