Blogger Layouts

Isnin, 14 Februari 2011

:: go...go..go... genting part 1...::

salam 1 malaysia...

hye semua kali nie nk updated pasal g genting pada 23/1 - 24/1.. cuti-cuti release my stress..hi3..so cite pada part 1 nie nk cite pasal nk check in hotel.. tempahan dah dibuat awal untuk bilik..sebanyak 5 bilik aku book untuk sepupu,adik tunang aku,untuk aku n tunang aku juga..hu2.. kami gerak dari umah makcik tunang aku di gombak pada pukul 11.00 pagi bersama-sama 2 buah kereta..gran livina yang dinaiki oleh sepupu dan adik tunang aku dan myvi dinaiki oleh aku n en.tunang...perjalanan mengambil masa lebih kurang 1 jam lebih dan kami tiba di first world hotel pada pukul 12.15 tgh ari..tgu nk check in pukul 1 tgh ari...lame lagi nk nunggu...ade lagi mase 45 minit...jom ikuti gelagat masing2..ketika nk check in hotel masing-masing....

nie dye voucher genting untuk hotel... sebenarnye ade 9 tp aku dah bg 4 pada kawan2 yang lain.. tinggal 5 untuk berjimba-jimba..:)

gmbr nie agak gelap...sebab xcukup cahaya.. bdk kecit nie name dainy.. dye sakit perut.. tu tgh memerut la tu..smbil menghidu enaknye bau bantal busuknye..:D

muke tunang aku yang dah naik boring...

dainy dah menunjukkan rase boringnye....:D

ntah ape la yang dickpkan oleh en.tunang tu....hi3...

***********************************************************

setelah lame menunggu bru la no giliran naik.. huk3.. letih2..

tunang aku tgh uruskan check in bilik...aku kat sebelahnye...

ketika menanti untuk dptkan bilik pada satu aras yang sama...:)

hu3.. seteleh beberapa minit bru lah dpt check in bilik dgn selesanya.. yipeee....

bersambung di part 2...:)

:: the end ::


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut