Blogger Layouts

Rabu, 16 Februari 2011

:: my new shoes ::

salam 1 malaysia...

hye selamat pagi semua.. xterlewat rasenya untuk aku mengucapkan selamat menyambut hari maulidur rasul..:) almaklum la semalam xon9..hi3...so bile semalam dah cuti aku pown mengambik jesempatan itu untuk aku pergi keluar bersiar-siar..xpegi mane pown setakat pergi alamanda jerk..biasalah dalam putrajaya shopping mall itu jerk yang ade.. alasan nk g alamanda sebenarnye nk g cuci gmbr tunang aku untuk prepare pergi kursus kawen kang.. sjer la untuk standby kot kang nanti consultant tu minx..hi3.. sementara aku tgu kedai gmbr tu cuci pic tunang aku tu..aku pown pergi la meninjau-ninjau keadaan dalam parkson..biasalah kate pown ade THE GRAND SALE..hi3..bile dah masuk dlm tu mate pown melilau-lilau lah tgk pada bahagian kasut.. niat dihati nk beli la kasut untuk naik bus g keje.. iyelah aku punye kasut yang lame dah licin bebenor tapaknye.. cari punye cari aku xjumpe-jumpe..hu3..so terlalu lah kat barangan sembonia.. wow ade 1 kasut untuk casual xmahal pown hanye RM 29.00 SAHAJA... murahkan?? so ape lagi aku pown grab okey.. xkisahlah tunang aku nk marah atau pown x.. hi3..:) jom kte tgk pic kasut yang aku beli tu..:)

nielah kasut yang aku maksudkan tadi.. simple but nice.. dgn harga RM 29.00 aku dpt beli kasut ni... maybe kasut nie stock lame dan hanye tinggal beberapa pasang jerk kot kan.. walaupun aksut nie agak besar sikit aku tetap beli sbb dah berkenan...actualy saiz kaki aku 6 tp yang ade saiz 7..hi3...:)

so lepas beli kasut aku pown pergi amek gmbr tunang aku yang aku cuci tadi... 

inilah gmbr yang aku maksudkan...hi3.. 8 keping = rm 15.00...:) 

selesai sumenya aku pown balik umah.. hi3..smpi kat umah aku pown pergi la tgk kasut-kasut yang telah aku ade..kire-kire semua ade 8 pasang kasut...:) hi2.. hobby sy kumpul kasut...jgn marah yer en.tunang..:)

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut