Blogger Layouts

Rabu, 23 Februari 2011

:: new selipar's again...~~~~ ::

salam 1 malaysia...

sabtu yang lepas selepas aku selesai menghadiri kursus kahwin..sebelah malamnye aku mengajak en.tunang aku pergi berjalan-jalan untuk mencari selipar...hu3.. igt nk cri kat jusco..tp disebabkan mals nk jalan jejauh aku pown setuju ngan idea tunang aku untuk cari kasut area wandsa walk dekat carefour...jalan punye jalan cri kedai kasut xjumpe..last-last nmpk kedai kasut bata.. agak aku nie kenapa erk.. nampak bata jerk aku terus nk pergi.. kene badi kasut bata agaknye.. kah3... sekali masuk aku nmpk sale la plak.. kasut comfit sale 50%.. hu3.. aku pown ape lagi terus berlegar2 dikawasan kasut comfit yang ade sale tu.. kih3.. mcm budak kecik.. tunang aku ikutkan ajer.. dye pown bnyk bg cadanagn kasut mane yang sesuai..:)

lastly aku telah memilih satu selipar untuk aku bawe menaiki bus or berjalan-jalan...walaupun selipar nie mcm makcik2.... jom kte tgk kasutnye...:)

taraaaaaa~~~~~~~~

nie la selipar yang aku maksudkan... harga sebenar RM 59.99 lepas diskaun RM 30.00 sahaja....sungguh selesa okey..:)

thanks pada en.tunang sy...:)

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut