Blogger Layouts

Rabu, 23 Februari 2011

:: pizza hut time...!!! ::

salam 1 malaysia...

hu2..lame betol rasenya plan nk makan pipzza hut bersama tunang tersayang nie tp asyik xjadi jerk.. now aku pakse dye gak untuk g mkn kat pizza hut.. aku blanje.. hi3..:) memula dye xnk pown mkn kat situ dye nk tapau jerk.. aku xmo.. nk tapau nk mkn kat mane plak.. aku pown ape lagi wat la muke seposen.. hik3.. last2 dye pown ckp okey lah kte mkn kat situ ea.. hi3.. konon-konon dye tu mcm xnk jerk order ape2. last aku oerder dye pown mkn...:) jom layan pic..

muke tunang aku pas wat order...mcm muke tahan lapar jerk??

muke happy aku bile tunang aku nk mkn kat situ..:)

bile sup mushroom dah smpi semangat tol tunang aku nie menghirup sup itu..:)

muke dok pikir mcmane org tu wat air nie... hi3.. nie air aku.. air yang sgtlah sedap..:)
cube teka air apekah ini..???

hu3...pizzahut kami dah smpi....:) sedapnye... nyum2...:)tgu tunang aku ambilkan untuk letak kat pinggan..:)

okey lastly dye yang mkn bnyk dari aku.. hi3.. suke tgk entunang aku bnyk makan.. istilah loya2 tu cume alasan dye jerk kot xnk mkn kat situ.. kih3..:p

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut