Blogger Layouts

Isnin, 14 Februari 2011

:: pameran pengantin @ SACC Centre Shah Alam ::

salam 1 malaysia

hye uolls.. pagi-pagi nie aku bersemangat okey nk updated blog..sementera tgh bersemangat yang meluap2..aku pown nk start cite pasal pameran pengantin yang aku pergi pada hari sabtu yang lepas..pergi ngan akak-akak kat opis okey..en.tunang ade jauh xdpt nk follow..sob..sob..sob..(cheettt...!!! nk sedih wat ape...) kui3...:p kami pergi berempat okey...weeeee.....!!!! saje jerk g pameran pengantin tu untuk menambah idea pade wedding aku nanti.. so mari ikuti pic yang telah sempat aku snap...

bunga pahar yang sempat aku snap...cntik gler bunga nie.. harga sekuntum rm 7.50..gler la law aku dpt beli...

contoh baju pengantin merah+hitam..( bukan pilihan aku.. just untuk tatapan sajer..:))

yang nie contoh doorgift yang exclusif...doorgift+deco rm 7.50

yang nie doorgift yang belum di deco.. berharga rm 5.50 tp dye bg harga rm 5.00.. dan dyeorg ckp lagi law harga kat butik rm 14.00..

yang nie same mcm tadi tp nie yang mcm betuk gelas.. yang td tu mcm bentuk mangkuk..harganya same sajer..

tetibe mcm terminat lak kat benda 2 nie sajer kot law beli pown just nk letak kat main table dalam 20-25 pcs...nie yang nanti nak kne searching kat ayer hitam bp...hi3..law harga berpatutan aku nk grab jerk terus..

jom kte tgk gelagat akak-akak yang join mase mengunjungi pameran pengantin aritu...:)
check it out...!!!!

kak lin tgh memilih design kasut pengantin..

cik azra ~ termenung sambil memikir.." kat wedding sy nanti nk amek kaler aper yer...?? "
kak lin ~ tangan bergoyang smbil berkata " abes bile kasut sy nie nk dpt..) "

aku pulak sebok snap pic sane sini... kih2... akhir skali pic aku ketika menunggu org ambil aku di lobi opis..


inilah wajah aku di hari tersubut...semakin tembam... owh no..!!!

:: the end ::


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut