Blogger Layouts

Rabu, 16 Februari 2011

:: i love u en.tunang ::

salam 1 malaysia..

tetibe pagi nie teringat sangat-sangat kat en.tunang sy...yerla dah lame kot xjumpe last jumpe mase raya cine aritu.. so now aku tgh tgu ari jumaat nanti bru dpt jumpe.. untuk pengetahuan korg aku kenal en.tunang aku dah 1 tahun 6 bulan..dan telah mengikat cinta kami selama 8 bulan,1 minggu dan 4 hari..insyallah kami telah merancang untuk memberi tanggungjawabsepenuhnya dlm hubungan kami pada bulan 10 nanti..lebih kurang lagi 8 bulan dari sekarang.. korn doakanlah yer..agar cita-cita dan impian kami ini tercapai..



wujudnye dia dalam hati aku, membuka pintu hati aku untuk mengenal erti kasih sayang, cinta serta pengorbanan yang begitu mendalam..walaupun dalam mase 1 tahun 6 bulan nie telah bnyk peristiwa hitam yang sgt susah untuk aku lupakan.. demi allah cinta dalam hati aku xpernah sedikit pown berkurang untuk terus mencintai dirinya...


dia tersangat istimewa dalam hidup aku.. xmungkin aku akan berjumpe dengan org macam nie lagi jika tuhan takdirkan aku dengannya berpisah.. serius aku sgt sygkan dye..!!!!

setiap hari hati aku berbunga-bunga bile bermain msg bersama dia.. walau didalam sedih atau gembira aku tetap memerlukan dia untuk menemani aku..sbb dia yang memahami aku.. sebab tu aku love dia sesangat...:)

kekadang kami selalu gak gaduh walaupun halnye kecik jerk.. tapi aku mudah mengalah sebab aku malas nk pk.. tapi kekadang aku xsengaja memaki hamun dia.. dia pown wat staedy jer sbb dia tahu perangai aku...

serius happy gler bile dye menyatakan hasratnye untuk memiliki aku sepenuhnya 1 hari nanti... sekarang aku dalam persiapan untuk hari yang dimaksudkan.. di harap tuhan tunaikan impian aku.. amin....

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut