Blogger Layouts

Khamis, 17 Februari 2011

:: laptop,notebook or ipad menjadi pilihan hati..::

salam 1 malaysia..

hye uolls.. today aku nk updated pasal benda yang aku sgt admire..gler suke okey pad benda tu.. seperti tajuk yang diwar-warkan diatas.. huk3..mane satu law korg la kan nk pilih..?? confius beb....!!! kih2.. pssssttttt..~~~~~ cite-cite nie mcm nk g beli petang nie jerk kan?? kah3.. xdelah aku nie just nk pilih antara 3 tu untuk aku beli nanti konon-konan nk letak dlm dulang hntaran.. kih2.. berangan jerk kot.. law xmampu aku letak pic 3 jenis alat elektronic tu atas dulang.. boleh x mcm tu??? wakakaka...
okey cite bab nie aku mmg teramat minat pada jenama compaq.. nk taw nape aku pilih compaq?? aku pown xtaw.. wakakaka.. tp ikotkan aku minat apple.. tp iyelah aku nie keje kerani cabuk jerk kan.. kih3...so kenelah pilih jenama yang murah2 sikit.. hik3... jom kite tgk ape contok pic yang aku dah search...:)

first aku letak pic ipad.. wah mmg menjadi idaman aku... adoi.. bile wit nk bnyk nie.. nk beli sebiji..:p

nnotebook jenama compaq gak.. hu3.. nie pilihan ketiga kot law xdpt beli ipad or laptop..

laptop compaq.. huk2.. pilihan kedua law xdpt ipad...

hu3.. agak-agak mane satu yang menjadi milik aku.. huk3.. nantikanlah yer...:)

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut