Blogger Layouts

Isnin, 7 Februari 2011

terungkai satu persoalan...







salam 1 malaysia..


hi2... walaupun keje tengah bnyk menimbun tetiba tangan nie agak rajin nk mengupdate n3.. nk taw x ape yang telah terungkai?? okey sebenarnye aku pown xtaw nk letak tajuk ape.. tp kirenye segala persoalan kwn yang membaca blog aku nie menemui satu jawapan y ang mengembirakan...:).. 
hu2... 
********************************************

hujung minggu yang lepas aku telah menghadirkan diri pada satu majlis persandingan kwn lama aku...dari sekolah menengah smpi skrg.. dlm kesempatan yang ada aku pown pergi la ke majlis tersebut bersama tunang kesygan aku..wlwpun dye sakit gg tapi dye tetap melayan kehendak aku.. biasa la dah lame xjumpe kekwn so adelah borak2 sikit dan bergambr2 ckit.. hu3.. tidak semena-mena...ramai kawn yang telah menanyakan soalan pada aku.. iaitu... " BILA KO NK KAWEN NIE..???,KAT BLOG ASYIK CITE PASAL PREPARATION JERK..." waduh-waduh... nk jab ape yerk...:p.. jawapan yang harus aku berikan adelah...:) tgu lah nanti aku akan jemput...hi3...wink ****

okey kekawan insyallah aku akan di ijabkabulkan pada bulan October 2011...dan menadakan majlis resepsi pada akhir december atau awal january 2012... so korg sume akan aku jemput hadir...:)
ehem2...dah terjawapkan...:p... so tolong doakan yer agar semuanye berjalan dgn lancar..amin....tp semua nie dlm perbincangan lagi..harap2 semua menjadi..:)

:: the end ::



2 ulasan:

  1. aminnnnnnnnn ;) moga dipermudahkan semuanyaaaaa, jemput aku tau nt, wpun satu tamannnn... ahahah

    BalasPadam
  2. insyallah... mesti aku jemputnye... ko kan org kuat kat taman tu.. kih3..:)

    BalasPadam

Pengikut